0 Fısıltı Terbiyesiz

Kutu kutu çalışma yerleri olan bir plazanın 34. katı, sigara odası;

- Çok acıyor mu yüzün
- Hayır! Bu konuyu kapatır mısın?
- Yakıştı mı sana?
- Susar mısın?
- Bazen.
- Herkesin karnı guruldar, sen nereden çıktın böyle? Neden beni sorgulayıp duruyorsun. Rahat bırak beni. Özel biri değilim ben, herkes kadar yanlış, herkes kadar güçsüzüm. Hiçbir zaman senin beni yapmaya çalıştığın kadar güçlü olamayacağım! Bunu kabullen ve beni rahat bırak!
- Oysa ne kadar güçlüymüş gibisin değil mi? Nasıl da ağzının payını verdin kızcağızın.
- Kızcağız deme ona! Haketmişti.
- Oysa ne kadar da oturmuş bir kişiliğin vardı senin, hep bundan bahsederdin ya erkek arkadaşına. Onun da bu yönüne aşık olduğunu zannederdin hatta.
- Nerelere gidiyorsun böyle, beni nerelere çekiyorsun, neden beni yoruyorsun! Neden bana zarar veriyorsun.
- Evet, zarar da veririm, kim söyledi ki senin meleğin olduğumu.

* * *

Hiç yorum yok: