0 Fısıltı Bere

Güneşi doyasıya alan pencerelerin apaydınlık ettiği yatak odasında... Yatağın üzerinde pijamalarıyla bir kız ve yanıbaşında iki gündür bir sayfasına dahi göz değdirmediği kitabı

- Ne çok düşündün son hamleni
- Zor ama
- Katılıyorum, zor.
- Hep de zorlarına giderim zaten. Halbuki kolayı ağzımın içine bakar...
- Kaçan kovalanır derler :)
- Klişe ama doğru galiba, ben de kaçınca arkamdan geliyorlar :) İstemiyorum ama...
- Tamam bakma artık. Öyle dik dik bakınca çalmaz o :)
- Üff, biliyoruz! Elimde değil...
- Gel hadi çıkalım, yürüyelim biraz, zamandan uzaklaşmış oluruz
- Hmm... İyi fikir sanırım. Hem belki de yolda arar

Beresini taktı, kulaklıklarını da beresinin altında üşümeyen kulaklarına. Ritmle birlikte adım atmaya başladılar.

- Peki, bir şey sorucam
- Evet?
- Sen neden aramıyorsun onu?
- Aramam, olmaz
- Neden?
- O zaman olmaz ki, ben aramış olurum
- Ne var ki bunda?
- Sanki onun beni düşündüğünden daha çok düşünüyormuşum gibi olur
- Öyle değil mi ki :)
- Üff! Pislik! Sus tamam, yürü

Gözleri sessizmiş gibi akan hayattadır. Kulağındaki müzikler hayatını klibe çevirir, içindeki küçük heyecanla varacağı bir yer olmadan yürümeye devam ederler

- Değiştirsene şu parçayı
- Niye be, severim ben onu
- Çok hüzünlü
- Olsun ne var ki
- Değiştir işte, bi yaz şarkısı aç
- Olmaz, sırayla dinlenecek! Hem sen seçtin bunları zaten en güzelleri diye.
- Üff tamam be tamam, uyuz! Hem bişi dicem, öyle değilim ki ben!
- Nasıl değilsin?
- Ondan çok düşünmüyorum onu
- Hahaa nerden biliyosun?
- O da seviyo ki
- Yaa, öyle mi :) Peki neden aramasını bekleyen taraf sensin? Saatlerce sadece telefona bakan ben miyim?
- Belki o da bekliyodur
- İşte, belki diyebilirsin sadece
- Bence bekliyodur o da benim aramamı
- Bence dersin işte :)
- O da benim gibi düşünüyodur :) Onun beni çok sevdiğini anlamayayım diyedir, benim gibi : )
- Hey allahım, ne aptalsınız siz ya... Yahu seviyorsunuz, ama birbirinizin birbirini sevdiğinizin ortaya çıkmasını istemiyosunuz. Salaksınız siz salak :)
- Güzelliği tam burası ki zaten :) Bilinmezler, heyecanlar, beklentiler, göz parıltısı...
- Al işte, aşk aptallık değil de nedir şimdi, söyle bana :)
- Aptallıksa aptall... Alo?...
- ??
- Alo?...
- ???
- Anne? Üff anne sen miydin... Ya yok... Ya üff tamam... Ya arama mı dedim ben şimdi... Başka bi arkadaş arayacaktı da, o zannettim.
- Hahha, arkadaşmış :))
- Hşş sus! Yok sana demedim anne... Ya yok anne ne çeviricem... Yoldayım... Ya nereye gidicem, derse gidiyorum

* * *

Hiç yorum yok: