0 Fısıltı Garip

Kendi başına kalınca çözümler aramak için karnına iniyordu. Onlardan biriydi bu yine. Karnının pek yararı olmadı bu sefer oysa;

- Seviyor musun onu?
- Başlarda denemiştim. Sevişi beni pek heyecanlandırdı. Ama yine aynı duygu işte. Çok güzel seviliyorum da, beni seveni sevemiyorum! Ve soğuyorum! Peki ya şimdi! Beni sevemeyecek olanı seviyorum, ilk kez!
- Yani sevmiyorsun onu?
- Söyledim ona da "Hissetmiyorum ki ben seni, senin beni hissettiğin kadar" diye.
- Sevmiyorum demek değil ki bu :)
- Ne demek öyleyse! Nasıl derim ki başka. "Git", "Git, istemiyorum seni" mi diyeyim yani direk. Sevmiyorum ama bunu ona söyleyebilecek kadar bile cesaretli bile değilim, bakar mısın şu acınası halime!
- Acınası değil halin. İki ateş altında kaldın. Sadece bu.
- İki ateş mi? Uzaktaki ateş etmiyor ki. Hep ben ateş ediyorum.
- Yakındaki sana ateş ediyor ama
- Evett! Hem de nasıl! Bu kadar çok ateş etmesi beni çok korkutuyor.
- Etmesin mi yani?
- Etmesin. Ben bu kadar sevilecek ne yaptım ki iki günde!
- İki gün olmadı
- Ne yani 2-3 hafta mı diyeyim. Neyi değiştirir ki. Bir kalp bu kadar kısa sürede kimi bu kadar sevebilir?
- Sevdi demek ki
- Ama sevmesini istemiyorum ben
- E o zaman ayrıl
- Demesi ne kadar kolay değil mi?
- Peki uzaktaki?
- Onun beni sevip sevmediğini bilmiyorum ki daha. Sadece yazılar, yazılar, imalar, metaforlar, oyunlar.
- Oyun mu oynuyor yani seninle?
- Sanırım. Oyun gibi. Gerçek olamaz. Bu kadar sevebileceğim birisi karşıma çıkamaz ki. Oyun bu. Hem o taaa uzaklarda. Oyun olmaması için geçerli bir neden verebilir misin ki?
- Yok, veremem sanırım. Peki şimdi sen bile bile oyun mu oynuyorsun
- Evett işte! Nasıl acınası hale düşürüyor insanı kalbi! O oyunun içinde sevmek istiyorum onu, belki bi' şans o da beni sever, benim sevişimi görüp
- Çok hayalperestsin şimdi, farkındasın değil mi?
- Üff!
- Ne yapacaksın peki şimdi?
- Ne yapmam gerektiği açık ama nasıl? Nasıl incitmedem...
- Nasıl hakkaten?
- Yaa sen boşuna mı içimdesin, akıl versene işte bana. Görmüyor musun halimi!
- Ne diyebilirim ki. Çok garip bir yerdesin.

* * *

Hiç yorum yok: