0 Fısıltı Telefon

Arkalarına döndüklerinde gerilerinde görecekleri dükkan, daha ziyade teknomarket olarak anılırdı. Normal fiyatların %20 fazlasına insanlar alışveriş yaparlardı orada, sadece "Oradan aldım" diyebilmek için

- Neden değiştirdin ki?
- Eskimişti
- Ne kadar kullandın ki eskiyecek : )
- Ne diyosun ya, iki yıllıktı
- Haha! Kaç yıllık olduğu değil, ne kadar kullanıldığı önemli
- Neden hep acıtıyorsun!
- Aranmıyorsun, kimse seni aramıyor
- Arasınlar istemiyorum zaten, kimseyi istemiyorum şimdi
- Yok ya, neden değiştirdin peki hiç kullanmayı bile aklına getirmediğin, bir günden öbür güne cebine koyup, sonra başka bir yerde çıkarıp, masaya koymaktan başka bir şey yapmadığın telefonu?
- Yeni bir şey almanın bu kadar büyük bir suç olduğunu bilmiyordum, kusuruma bakma
- Yeni olunca aranacağını mı sanıyorsun, kim bilir ki senin telefonunun markasını, kim ilgilenir ki beğendiğin rengiyle?
- Tek istediğimin birilerinin beni sevmesi olduğunu mu zannediyosun?
- Güçlü gibi görünmek, başkalarına ihtiyacın yokmuş gibi rol yapmayı bırakıp birilerine değer vermeye başlasan iyi olacak
- Hiç kimseye ihtiyacım yok! Eninde sonunda hiçbiri beni ben kadar bilemiyorlar...
- Peki sen bir başkasını bilmeyi denedin mi hiç?
- Uzaklaşır mısın benden, poşet bacaklarıma çarpıyor

* * *

Hiç yorum yok: