0 Fısıltı Eş-cins

Bir araya gelmişler yine. Sıkıntılı bizimkisi. Yüzünden düşen bin parça. Her şeye olan inancını yitirmiş. Kendine kızıyor, büyüttüklerine kızıyor!

Sonra arkadaşının küçük bi' hediyesi, küçük gülümsemeleri, terslemelerini alttan almaları... Arkadaşına "Hadi görüşürüz" diyor ve biraz Hedonist okuyor.

Tüm bunlar onu içiyle barışmaya ikna ediveriyor. Küslük bitiyor, o yine karnına geri dönüyor, başlıyorlar konuşmaya;

- Bu kız benim sevgilim olsun ya!
- Ha? Manyak mısın yahu?
- Aaa niye manyak oluyomuşum? Lezbiyenlik diye de bişi var di mi?
- O yüzden demiyorum salak! Arkadaşın diye diyorum!
- Alla halla arkadaştan sevgili olmaz mıymış ki? Ya da hangi akılsız öyle demiş?
- Eee şimdi sen lezbiyen olmaya mı karar verdin yani?
- Hmm... Bilmem, bilmem :)
- Haydaa... Ciddi ciddi düşünüyo kız! Deli mi ne!
- Alla halla nesi garip ki bunun bu kadar
- Pek rahat gördüm seni :)
- Ya ben bu kızla yıllardır beraber değil miyim zaten? Yıllardır tek bir kavgamız oldu mu, ya da sıkıldık mı birbirimizden? Saygılı, sevgili, hoşgörülü olmadık mı hep birbirimize. En çok biz anladık birbirimizi...
- E tamam işte çok iyi birer dostsunuz, orasına bir şey demedik ki
- Ben de diyorum ki ben kendime sevgili arayacağıma, karşımdaki insanda aradıklarımın hepsi bu kızda var... Hem de fazlasıyla!
- Eee
- Sevgilim olsun isticem. Bi kez daha gelsin, söylücem yüzüne
- Aaa delirdi kız resmen!
- Ya sevgilim olunca olanı biliyoruz işte. Kavga gürültü, kıskançlık, sevememe, çok sevme, sevdirememe, sevilememe... Ohooo bunlarla mı uğraşıcam ya
- Hmm... Aslında...
- Tek bi fark var, sevgilim dediğim adamla sevişiyorum o kadar.
- Bi' tek bu mu acaba fark hakkaten?
- Hatta bi' de düz mantık kuruvereyim sana. Dostumla, sevgilim arasındaki tek fark sevişmekse ve dostluğum yıllarca zerre çatırdamadan sürebiliyor fakat aşkım her 9 ayda bir ya bitiyor ya da bitiriliyorsa, o halde sevişmek kötüdür, yapılmamalıdır!
- Oeeehh!
- Bence gayet doğru bi' çıkarım yaptım :))
- O zaman ben de sana bi' çıkarım yapayım. Sevgililerinle sevişme!
- ?
- Nooldu :)) Gücüne mi gitti :)))
- Ama o zaman olmaz ki
- Neden olmaz :)
- Ama öyle sevgililik mi olur. Zaten olursa da o sevgililik olmaz ki, arkadaşlık gibi bi' şey olur.
- Hmm... Demek ki aynı noktaya döndük. Arkadaşlıkla sevgililik karıştırılmaması lazımmış :) Zaten karışamazmış :)
- Hmm. Bence sevgili yerine arkadaş aramak lazım. Böyle çelik gibi, bozulmayacak dostluklara dönüşecek arkadaşlıklar!
- Hmm...
- Hem arkadaşlar birbirini kıskanmıyor. Hem kıskansalar bile, sevgililikteki grup seksin karşılığı arkadaşlıkta ayıp değil :) Gayet güzel grup arkadaşlıkları yapabilirsin. Misal arkadaşın, onun tanımadığı senin yakın bi' arkadaşını mı kıskandı. Arkadaşlığın grup seksini teklif et onlara. Bir araya getir, üçünüz birlikte bir yerlere gidin, bir şeyler yapın, tamam işte. Yani arkadaşça sevişsinler bi' güzel... Ohhh mis :)
- Manyaksın sen ya :))
- Bence şahane oldu! Evet dost! Dost!

* * *

Hiç yorum yok: