, 0 Fısıltı Rüya

Bulutların üzerinde. Mutlulukla aynı yükseklikte ama öyle uzak ki. Bulutlar pamuk tarlası gibi ama bir o kadar boş ki... Atlasa o pamuklar tutar mı ki, düşmez mi ki taa aşağılara

- Kötü bir rüya...
- Hayat mı?
- Ben, içim, o, öbürü
- Ağlaksın yine üff
- Islanmadan... Neye yarar ki. Gözüm, karnım, gülüşüm bile ağlamayı reddederken ben ağlamaklıyım. Yalnızlıktan.
- Sen yalnız görmemişsin
- Onlar benle değil ki, ben hiç kimseyle değildim ki. Kurtulsam kendimden, salsam kendimi, kurtulsam kendimden, ev hanımı olsam bilmeyen. Bilmesem, görmesem. Görsem de anlayamasam, bu kadar ortada ve apaçık olmasa hayat. Beynimle görmesem de uğraşmasam, bıraksam kendimi bilinmezliğe... Daha kolay, daha aptal...
- Yok, olamazsın. Sen artık katili görmüş, acıtanı hissetmiş ama hiçbir şey yapamayanlardansın
- Aldatılsam bilmesem, aldatsam ama acısını hissetmesem, çok sevsem ama hep bir gün biteceğini, geçeceğini bilmesem
- Rüyadan uyansan nasıl olur artık?
- Hep uyanığım ki zaten. Sorun da bu ya
- Uyanıklık marifet değil öyle mi?
- Bu zamanlar yitirmek istiyorum akıllı yanımı, olacakları görmesem, kendimi bu kadar iyi bilmesem istiyorum
- Yoruldun değil mi?
- Hem de çok.
- Dinlensen, dinlendirsen beni biraz?
- Dinlenmek istemiyorum. Dinlenmek istiyorum, o dinlesin beni. Ona konuşayım, yüzüme bakıp yarı hınzır, yarı davetkar gülümsesin. Gerekiyorsa aldatsın razıyım. Yeter ki, bozsun şu huzurumu, dağıtsın beni.
- Kim ki o?
- Sorun da bu. O yok. O benim. Onu ben yaptım, içime koydum ama içimden başka hiçbir yerde yok şimdi. Yapmasaydım, sevmeseydim...
- Sevmesen sen böyle mi olurdun? Sevdikçe güzelleştin, ama kendine yazık ettin.
- Sanırım ben kavgacı tiplerden değilim. Ama hayat beni öyle sanıyor. Gelmese artık bu kadar üstüme. Bu kadar bilindik gelmese... Tersten vursa şöyle, afallatsa yine beni. Şu keskinliğimi, bilmişliğimi, sakinliğimi alsa
- Çeliş bakalım, daha ne kadar çelişeceksin.
- Çelişmese insan sever mi ki? Çelişmese arar, özler mi ki? Kim başkasını kendinden daha çok sevmiş ki? Aradığımız sevdirmek değil mi ki? Sevsin birileri bizi, sevsin haketmesek de. Bir gün onun sevgisi yetmeyecek olsa da başka sevgilerle tazelenmek istesek de, o bunu bilmeden sevmeye devam etse. Her dönem bizi biri sevse, her farklı sevse

* * *

Hiç yorum yok: